İsimden anlaşılacağı üzere datacenter'ı ingilterede imiş. Amerika'ya göre daha pahalı olması lazım orasının, bu sayede bu fiyat farkı ortaya çıkmış olabilir. Ama bu sadece tahminim

Uzun süredir resellerzoom ile çalışıyorum. Şu anda da 3 adet reseller var orada. Gayet memnunum tavsiye ederim