Alıntı
yavaş salla. evinden dısarı cıkamayanlar italyaya gittim diye hava atıyor. googlede arama yaparak bilgi sahibi olmak parayla değil nasıl olsa.........................................
bu şekilde bana msj atan arkadaşı kınıyorum. Mesajın devamını getirmedim. Noktalar dizisi koyarak kestim mesajı. Görmediğim-bilmediğim yer hakkında niye caka satayım. Gitmiş olsam bile bildiğim şeyi sorulan soruya karsılık cvp olarak vermem ukalalık mıdır? Evinden dışarı çıkamayan dediğin kişi son 3 senedir yaz tatillerinde Avrupada tur atıyor üniversite ekibi olarak. Ekteki resimde yerde oturan sondan 1.(kırmız şortlunun yanındaki) benim. Pisa kulesinin önünde çekildi. Avatarımdaki resim ise Venedik' in ünlü köprüsünün alt kısmında çekilen bir resim.
bardas: Pisayı ilk sözüne eden benim zaten. Sadece oradaki surları hiç görmedim. Öyle sur oldugunu da acıkcası tahmin etmiyorum. Pisa olabilir mi evet olabilir. (aynı resimden bende de var.FAcebook profilimde de mevcut bakmak istersen yollarım )