Arkadaşlar yapmak isteyenler varsa anlatayım.Ben yaptım şuan kullanıyorum.Herkesede teşekkürler..

1. Windows xp profesyonel veya windows server 2003 olması gerekli.
2. ip sabitlemeniz gerekmekte..
3. adsl modeminizden TCP 3389 portunuzu açmanız gerekmekte.
4. Bilgisayarıma sağ tıklayıp özellikler ordanda uzak sekmesinden " kullanıcıların bu bilgisayara uzaktan bağlanmalarına izin ver " secili konuma alıyoruz..
5. Denetim masası güvenlik duvarıına tıklayıp özel durumlara girip uzak masa üstünü secili konuma getiriyoruz.
6. kullanıcı adı ve şifre oluşturmanız gerekiyor..

hepsi bu kadar.. Sonrasında başka ip bir bilgisayardan bağlanmak istediğiniz ip yazarak ulaşabilirsiniz...