İp'den adrese ulaşamazsınız.ve hiçbir zamanda ulaşamayacağız.Ki doğru olanıda budur.Yoksa gizlilik ve kişisel güvenlik denen olay kalmaz.
İpler bağlantı zamanlarına göre tt'un veritabanında kayıt edilir.( Mecburdur) . Bu bilgileri gidip istesenizde size veremezler zaten.Her memur/müdürün erişebildiği bir olay değil.
İşlenen bir suç varsa savcılığa gidebilirsin.Onlar tt'dan ipyi kullanan kişiyi alıp işlemleri başlatırlar.
Kısaca hiçbir site,program vb araç ip den adres gösteremez.Ben buluyorum diyende yalan söyleyen lamerin tekidir.