sana tavsiyem ciddi olsun yaptığın iş.sayfan açılmıyor düzeltme yapıyorsun galiba.ama ben tavsiyelerim söyleyeyim.güzel bir banner logo.sonra hemen daha reklama gerek yok.goruntuyu bozma bknz:r10.Gereksiz şeyler gereksiz metalar yazma.alıntı konular yapma güzel işini yapan webmasterlerle anlaş beraber gir işe.site açmak kolaydır ama webmaster sitesi işletmek çok zordur heleki başlangıçta userlere yardım edeceksınız ozgun içerikler hazırlayacaksınız.iyi giderseniz mutlaka tutar.