Aslında sadece ikimiz arasinda birşey değil. Bir çok kişi Sorun yaşior bu adamın nasıl birisi oldugunu bilmeleri. Evet ben zamanında kullandım yalan değil. yazdım oarada. Bir senedir hiç alakam olmadi. bana geliyorlar al abso felancinin şifresi al şu al bu. Dedigim şey kimsenin emegiyle ugrasmam zarar vermem. Bu bide hostinciyim diye geziniyor bunlari kesin okuyo ama cvp vermiyordur bugun okuyupda msnden geldigi gibi Aslinda bende engelli ama ayri msnden girmiştim ondan yazdi yoksa irce gelip söler başka çaresi yok hanfendinin