Arkadaşım öncelikle hayırlı olsun.

Sana -rep i veren ben değilim, lütfen bilip bilmeden konuşma ve birşeyi demeden önce 2 kez düşün!

Ayrıca saçma saçma konuşup adamın asabını bozma. Şimdi -rep veriyorum işte. E tabi Türkçe konuşuyorum fakat onu bile anlayamıyorsan sana diyecek bir lafım yok. Önce referans kavramı nedir onu öğrenin bence.

İyi günler.