Foruma tıkladım girmiyor

Anasayfada Webmaster sitesiyle alakası olmayan menüler gördüm

Keşke alt yapısını kurup sonra tanıtım ve reklam işlerine girseydin bence çok daha yararlı olurdu senin adına.Başarılar dilerim.