Selamlar..

Arkadaşlar Buraya Bu konuyu açiyorum eger ki bir yanlış varsa düzeltmenizi rica ediyorum. DEarshell için diğer bir konuda yazdıklarimdan dolayi timur sari gelip beni tehdit etmeye basladi ve Sitem o günden beri ddos saldirisi geliyor. ve Haklıymış ki Yaptiklari Artık KAFAMİ bozdu Tepem attı Buyrun Size Timur Sari Kim Söleyim.

Timur SAri Botnet Saldirisi Yapan BOtnetLe ugrasan birisidir. ircforumlarinda da bu gösterilmiştir. Timur ircforumlarinda botnet saldirisi eden ahmaktir botnet atan eziktir ( timur sen nesin o zaman ? ) Bu adam bana bile biz o zamanlar işi bilmezken sitemizi nasıl büyütürüz derken bize botneti tavsiye etti. Ve Exe yazilicagini ücretli oldugunu ve nasıl edilceigini bana timur msnden anlatti. Bizde hevesle sitemiz büyücek die botnet exe si için 250 ytl Para istedi benden. 2 Domain aldi bana paralarini ben verdim. timur da bu botnetlerden yararlaniyordu. Sabah aksam bot kasıyordu çünkü. bana NS kurdu ki dearshell adı geçmesin diye. Domainlerim ondaydi o zamanlar Kimlik bilgielerini değiştirdi salladi bişiler. bunlarin hepsini timur sari yapti. Botnetci değildir diyorsa Buyursun yalan desin. KAdinlar mekani googleden zararli içerik oldu siteler gizli down koydu. Kendi sitemde exeler buluyordum kaç kez denk geldim timur.exe diye. Cİnsel içerikli siteler açıp googleyi kasmaya basladi ve onlarda gizli exe yükledi. Timur bir botnetcidir. Dearshllede hiç bir zaman yedekleriniz alınmamaktadir sadece makine değişikliginde yapiyorlar. yedekleme için ayri para istiyorlar. DDOS saldirisi yaptiklarin timurun makineyi 15,20 gün kapadilar. ve Bizim siteleimiz sürekli kasiyordu acılmıordu cok agırdı . timur yok sorun var yok o var deyip bizi geçiştirdi ve makine sonunda ne olduysa gümledi ve ben yedeklerimi her zaman alırdım ama ki ADLS kotamiz sinir oldugu için her zaman alamıyorduk ve timurun makine kapandi hiçbirşey alamadık. Sitem Pr3 iken sitelerini bana ekletti ve istedigi gibi eklemedim diye bana zorla ekliceksin diye onlari baski etti. Bende yapmadigim diye sitelerime suspend cekti. Bu kadar adi bir insan ! Siteleriniz Dearshell de güvencede değildir. Bunu buradan sizler söleyyim. Benim WEb sitemin aynisini Başka siteler yapip parasini almiştir. Benim ircservices dosyami timurun Index of /depo arşvinde gördüm ben verdim timur bana sormadi nasıl aldi o zaman demek ki hesaplarda dolaşiyor ve istediklerini alıyor çünkü o servisler özel bana muryp tarafından verildi. Sakın olun hesabinizda önemli dosyalari tutmayin. Benim mirclerimi millete edipteleyip satiyor. Timura o zamanlar ben tasarım yaptirdim tasarımı yapmadan hiç birşey yapmadan domainlerimi almak için parayi mecbur ödedeim o kadar insan bunlar. haksız yere parami aldilar. Sen misin firma . Ne zaman faaliyet belgesi aldin sölesene. Ne zaman Ticketli sisteme geçtin sölesene. Birde utanmadan gelmiş hala beni tehdit ediyorsun ne adamsın sen ( adam oldugun meçhul ) Buyrun o arkadaşin knusunda yazdııgım da irc.sohbetc.org özelime gelip yazdiklari.

[14:58] <z> ben timur
z Kullandığı Modlar: +ixG 
z Bağlantı Kurduğu Adres: *@85.102.5.111 85.102.5.111
[14:58] <z> benden sana ciddi bir tavsiye
[14:58] <z> yapman gerekenleri yap
[14:58] <z> yalan söyleme
[14:58] <z> ve çiyneyemeğin lokmayı ağzına alma
[14:59] <absolut> vay timur
[14:59] <absolut> ben yalan mi konuşuyorum 
[14:59] <absolut> ne o 
[14:59] <absolut> başardin mi
[14:59] <absolut> sanbox düştü gibi site :)
[14:59] <z> ben uğraşmadım
[14:59] <absolut> yaptin helal seo cun kimse işini iyi biliyor..
[14:59] <absolut> Yalan söyleme 
[14:59] <z> ben uğraşması içinde kimseye bişi söylemedim
[15:00] <absolut> kimin ne kadar yalan oldugu belli.
[15:00] <z> buna emin ol
[15:00] <z> ama senden ricam
[15:00] <z> büyük lokma yeme
[15:00] <z> bizim loklarımız büyük gelir size
[15:00] <absolut> :) timur 
[15:00] <absolut> şimdi 
[15:00] <absolut> Rica ediyorsun 
[15:00] <z> adam gibi
[15:00] <absolut> vay be
[15:00] <z> konu aç yaz
[15:00] <absolut> ne açacam konu.
[15:00] <z> ama yalan söyleme
[15:00] <z> mesela
[15:00] <absolut> konuyu gördüm cevap verdim.
[15:00] <absolut> yalan atanin g. s.ler 
[15:00] <z> bizden hangi  domainini alamadın.?
[15:01] <absolut> neyse onu yazdık 
[15:01] <absolut> Alamadim değil
[15:01] <absolut> konuyu oku.
[15:01] <absolut> he burada
[15:01] <absolut> benim 
[15:01] <absolut> kutroglupen.com 
[15:01] <absolut> sevgikelebegi.net
[15:01] <absolut> onlari da 
[15:01] <absolut> verir misin.
[15:01] <z> onları almak için ticket actinmi
[15:01] <absolut> ben parasini verdim onlarin.
[15:01] <z> .?
[15:01] <z> mesela diğerşerini açmak için ticvket acildi
[15:01] <z> verildi
[15:01] <z> .?
[15:01] <z> bunlar için açtınmı
[15:01] <absolut> yok açmam gerekiyorsa
[15:01] <z> :?
[15:01] <absolut> hemen açayim 
[15:01] <absolut> hesabimi silmediysen.
[15:01] <z> bak senden ricam
[15:02] <z> ciddiyetimle söyliyorum
[15:02] <z> seninle bir çok kişi uğraşitr mrctr vs vs
[15:02] <z> beni onlarla kariştirma
[15:02] <z> beni felaket olarak alma başına
[15:02] <z> rica ediyorum
[15:02] <z> doğru sözlere her zaman
[15:02] <absolut> Timur.
[15:02] <z> tarafımdır
[15:02] <z> şimdi
[15:02] <absolut> Dogru söledigimi
[15:02] <absolut> sende biliyorsun.
[15:02] <z> şimdi
[15:02] <z> sana ait
[15:02] <absolut> Bir ay sonra sanali birkiyorum 
[15:02] <z> hangi domainler var ise
[15:02] <absolut> siteler kapancak zati 
[15:02] <absolut> merak etme :)
[15:02] <absolut> şimdi ticket açip
[15:02] <z> ne istiyorsan al
[15:02] <absolut> isticem o domainleri geri
[15:02] <z> emin ol
[15:03] <z> senin r10 da
[15:03] <z> açtiğin veya yazdiğin hiç bir
[15:03] <z> yazi benim elimde olan müşterileri
[15:03] <z> kaybettirmez
[15:03] <absolut> kaybettirmesin
[15:03] <z> emin ol gelecek olanlarıda kaybettirmez
[15:03] <absolut> onu isteyen yok zaten :=)
[15:03] <z> benim elimdeki müşteriler bana yeter
[15:03] <absolut> bana cok zarar verdin.
[15:03] <z> yetmese zaten müşteri silmem
[15:03] <z> sen biliyorsun
[15:03] <absolut> konuyu gördüm cevabi verdim.
[15:03] <z> 1 ay müşteri silmem
[15:03] <z> 2. hosting firması açarım :)
[15:03] <z> anlatmaya gerek yok sana
[15:03] <absolut> Biliyorum timur neyin ne oldugu
[15:04] <z> 10 dakka önce bile 17 site silinmiş
[15:04] <absolut> Bizim kimsenin
[15:04] <z> parasını gec
[15:04] <z> adam olsunlar
[15:04] <absolut> müşterisini yaptigi iş değil.
[15:04] <z> şimdi
[15:04] <absolut> adam olsun ama sen cok yanlış yaptin.
[15:04] <z> ben seni uyardım
[15:04] <absolut> cok
[15:04] <absolut> bildigin gibi değil.
[15:04] <absolut> uyarilarini
[15:04] <z> eğer sen değil bir başkası olsa idi
[15:04] <z> zaten gelip konuşmazdım
[15:04] <z> yapacaklarımı yapar gider
[15:04] <absolut> valla sana bişi diyim mi
[15:04] <absolut> karşımda 
[15:04] <absolut> sen olmasaydin.
[15:04] <absolut> yani bu kadar şeye
[15:04] <absolut> ragmen gene
[15:04] <absolut> zarar aldıgıma 
[15:04] <absolut> ragmen
[15:04] <z> abso zamanım yok biliyorsun bu konularda zamanım olmaz
[15:04] <absolut> sen olmasaydin
[15:05] <absolut> senle
[15:05] <z> oldukca yoğun birisiyim bunuda anlatmaya gerek yok
[15:05] <absolut> hç konuşmaz basardım zlineyi.
[15:05] <z> istersen zline at emin ol bişi yapmam
[15:05] <z> ben hep derim
*** Uyari Kişi bulunamadı..
© © © © [ Whois Sonu ] © © © ©
[15:05] <z> şimdi sen sen ol
[15:05] <absolut> absolut
[15:05] <z> yazdiğin o mesajları sil
[15:05] <z> bende  gideim
[15:05] <absolut> hesabini aktif et.
[15:06] <z> bu arada
[15:06] <z> bizim yeni domain sistemimizden bahsetmişsin ))
[15:06] <z> sen ne kadar dandik desende
[15:06] <absolut> Evet reklamini yaptim :D
[15:06] <z> araştirirsan resellerculubu dunyanin en iyi sistemlerinden birisini oldunu anlarsın
[15:06] <z> ben
[15:06] <z> 800 üzeri doain transfer ettim :)
[15:07] <absolut> hayırlısı olsun .
[15:07] <z> ortalama 2000 üzeri bir transfer daha olacak
[15:07] <z> kötü olsa biz kullanmayız dimi :)
[15:07] <z> neyse
[15:07] <z> şunu dicem
[15:07] <z> 3 yıllık dearshell
[15:07] <z> 8 yıllık ise
[15:07] <z> bu mesleyimde kimseye
[15:07] <z> ciddi boyutta dikkate almadım
[15:08] <absolut> Dearshell deki absolut hesabim aktif mi ?
[15:08] <z> çünkü dikkate alınacak bişiler yok ama sen benimle 1 yıl calştin
[15:08] <absolut> Evet öyle.
[15:08] <z> dearshelldeki hesabın aktifmi bilmiyorum
[15:08] <z> aktif değilse zamanı geldiğinde kendisi açilir
[15:09] <z> burda kimsenin domainlerine ihtiyacı yok
[15:09] <absolut> Domain ihtiyacın olmadigini bende biliyrum
[15:09] <absolut> domain birşey değil.
[15:09] <absolut> 6 ytl bile alıyorsun
[15:09] <z> domain prblem değil burda
[15:10] <absolut> ben bekleyemem bir ay sonra yokum sanalda.
[15:10] <z> senin domainini tabiki veririz
[15:10] <z> lakin
[15:10] <z> şu anda yasaklısın
[15:10] <z> büyük ihtimal
[15:10] <absolut> o zaman sen transfer edebilirsin.
[15:10] <z> bu tür istekleri sadece siteden işlem kayitli yapildiğini biliyorsun
[15:10] <z> yanımda bile olsan
[15:10] <z> yanımda olduğun halde veremem
[15:11] <z> illakin oradan yazilması şart
[15:11] <absolut> o zaman banmı yasagimi v.s ne varsa onu kaldir ki bende domainleri alabileyim.
[15:12] <z> yasağin kalkmaz burda hi bir zaman süresi gelmeden bir yasak kalmamiştir
[15:12] <z> hiç kalkmaz die bişide yok
[15:12] <z> elbet kalkar süresi geldiğinde
[15:12] <absolut> ben süreyi bekleyemem diyorum 
[15:12] <absolut> bir ay sonra
[15:12] <absolut> internete en fazla 2 saat giricegim.
[15:13] <absolut> Derslime Açık ögretim okucam zamanım yok o kadar.
[15:13] <z> burasının kendi kurallarına ne kadar bağli olduğunu
[15:13] <z> senin anladiğini zannetmiştim :)
[15:13] <z> az bekle bi çay alaim geleim
[15:13] <absolut> ben anladım ama ki sen açabiliyosn
[15:13] <absolut> sistemde rootsun 
[15:14] <z> evet istesem tabi
[15:14] <z> açarım
[15:14] <z> ama neden.?
[15:14] <z> bügün açilmak için yasaklansa idi bügün acilirdi
[15:14] <z> hangi güne izinli ise demekki o gun açilir
[15:15] <absolut> bak o zaman bi zahmet ne zamana acılıcak
[15:15] <absolut> sen açabiliyorsan şimdi aç 
[15:15] <absolut> veya direk hiç açmadan 
[15:15] <absolut> direk hesabima gönder :)
© © © © [ Whois z ] © © © ©
*  Adres:  DeArSheLL@444AB211.F52AC9BF.27B3595D.IP
*  İsim:  man
z Kullandığı Modlar: +ixG 
z Bağlantı Kurduğu Adres: *@85.102.5.111 85.102.5.111
*  Kanallar:  #ingilizce #oyun #yarisma #kelime #SohbetcFm #istanbul #Kampüs
*  Server:  Irc.Sohbetc.ORG Türkiyenin Sohbet Sitesi http://wWw.Sohbetc.oRg
*  Konuşmadığı Süre:  3Dakika 24Saniye
*  Sunucuya Giriş Saati:  Pazar Temmuz 27 14:50:24 2008
© © © © [ Whois Sonu ] © © © ©
[15:22] <z> ben şimdi gidiyorum abso
[15:22] <absolut> güle güle.
[15:22] <z> temennim haksız yere yazdığın yazıları silmendir
[15:23] <absolut> haksızlık yok 
[15:23] <absolut> en kısa sürede
[15:23] <absolut> domainleriimi alırsam 
[15:23] <absolut> silicem.
[15:23] <z> umarım silersin saldırı aldığın ve saldırıdan dolayı kapanan serverin için
[15:23] <z> bu yazıları yazma hakkın yok
[15:23] <absolut> saldiriyi ben yemedim 
[15:23] <absolut> sen makinem kasıyor diye 
[15:23] <absolut> kapadin
[15:23] <z> abso
[15:23] <z> inşallah temennim beni üzmez ve silersin
[15:23] <absolut> timur 
[15:23] <absolut> silmek basittir.
[15:24] <absolut> domainleri 
[15:24] <absolut> en kısa sürede
[15:24] <absolut> bana temenni edersen
[15:24] <absolut> silcem söz.
[15:24] <z> ben sadece senden gereksiz yazdiğin mesjaları silmeni rica ediyorum 
[15:24] <absolut> gereksiz mesaj yk
[15:24] <z> ve görmem inşallah
[15:24] <absolut> gereksiz ise
[15:24] <z> en önemliside
[15:24] <absolut> millet de umursamaz değil mi
[15:24] <z> siten sandboxta ise haberim yok
[15:24] <z> ben hiç bişi yapmadım veya yaptirmadım
[15:24] <z> kendine iyi bak
Ben gene umursamıyorum ama ki bugun yine msnden gelip yazdıklari

(15:14) Link değişiminde:	ah naim ah
(15:14) Link değişiminde:	ne güzel geldim seni uyardım uğraşma dedim bizim lokmalar büyük gelir dedim dinlemedin
(15:15) Naim:	domainlerimi ver ugraşmiyim timur
(15:15) Naim:	lokmadan korkan yok
(15:15) Link değişiminde:	biz kimsenin domainlerine el koymayız
(15:15) Link değişiminde:	ama beni kızdırdın :)
(15:15) Naim:	koymuyorsan
(15:15) Naim:	Gönder bana da alayim onlari
(15:15) Link değişiminde:	hemde beni baya bir kızdırdın
(15:16) Naim:	yaws benim için fark etmiyor
(15:16) Naim:	zamanım yok
(15:16) Naim:	bırakıcam sanali
(15:16) Naim:	o yüzden lazım bana onlar
(15:16) Link değişiminde:	o senin problemin
(15:16) Naim:	alayimsende gurasma bende ugrasmiyim
(15:16) Link değişiminde:	yasaklanmayacaktın
(15:16) Naim:	o da senin problemin
(15:16) Link değişiminde:	:))
(15:16) Link değişiminde:	benden günah gitti
Şimdi Kusura bakmayin uzun oldu ama ki bu adamın ne mal oldugunu neler yaptigini neler ettigini görün ve böle birisini bu piyasada tutmayin. daha iyi işler yapan adamlar var böle adamlar yüzünden bende böle bi konu açmamiş olurdum. Hala bu adamı buralarda ve bu adamdan shell destek alanlara diyorum ( bizde mi bu adam gibi olalim veya herkes mi böyle olsun ) bu adamlıksa ben bu adamlıgı istemem. İsteyen varsa bu adami kabul eden varsa eyw diyorum. Bu adamndan ne shell alinir ne bişi alinir. Bu adam hiç birşey bilmiyor. İrc siteme saldiri gelirken ben bu saldirinin S sini yemezken adam 6667 portu zorluyor die siteme suspend cekmiştir bu kadar modur birakti bizi hiç birşey almayin bu adamdan hiç birşey bilmiyor ve cesaretin varsa artık gel forumdan yaz bana yazda daha neler sölim sana beni deli etme kafami bozma. Emek hırsızı seni.

He şunuda diyim sana asıl sen beni kızdırma yanarsin !