
yazımı tekrar okursan bir yere aç demedim...
Çok gereksiz bir konu olarak düşünüyorum banane milletin okul numalarından... veya hadi tamam diyelim maxigeyiq'e açılmış ama maxigeyiq ile alakası yok...
neyse
Tamam o zaman SANANE ?
Maxigeyiklik bir konu ben en düşük ve en yüksek numaralara bakmak istiyorum belki?