RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereye açsaydım konuyu ?
yazımı tekrar okursan bir yere aç demedim...

Çok gereksiz bir konu olarak düşünüyorum banane milletin okul numalarından... veya hadi tamam diyelim maxigeyiq'e açılmış ama maxigeyiq ile alakası yok...

neyse