Konu
İlkokulda okul numaranız neydi ?
29-07-2008, 01:50:16
#25
Erhan
Davay davay 🌹
RiG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nereye açsaydım konuyu ?
yazımı tekrar okursan bir yere aç demedim...
Çok gereksiz bir konu olarak düşünüyorum banane milletin okul numalarından... veya hadi tamam diyelim maxigeyiq'e açılmış ama maxigeyiq ile alakası yok...
neyse