arkadaşlar windows taki kullanıcının sifresi yoksa boş geçemezsiniz. mutlaka windows içerisinde admin yetkisine sahip bir şifreli kullanıcı olmak zorunda. Radmin'e gelincede söylenildiği kadar yavaş değil. aksine RDS 'den daha hızlıdır. Ayrıca RDS ile bağlandığınızda mevcut oturum kapatılır. Yani makine başındaki kişi kullanamaz. Ancak radmin'de böyle değildir. makine başındaki kullanıcının oturumu kapanmadan işlem yapabilirsiniz.