Arkadaşlar Msn üzerinden 20 e yakın kişi ekledi çözüm ortağımız olmayı düşündüğünü söyledi halende şu an yeni kişiler ile görüşüyorum.
Arkadaşlar Çözüm ortağı arayan benim çözüm ortaklığı Sunmuyorum.
Datacenter lar veya Yurtdışı lok. çalışıp Türkiye bayiliğini yapan resmi firmalardan teklif bekliyorum.
Sözleşmesi olmayan firmalar ilede görüşme yapılmayacaktır.
Mutlaka Bayilik Sözleşmenizi mail olarak bildiriniz.