XVIDZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerliyim, ama Fenerbahçe'nin yaptığı transferlerden daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Hele ki Kocaelispor gibi bir takım için.
Evet