Merhaba Arkadaşlar,

PHP script yazmaya yeni başladım bu nedenle işin ustalarından gelecek yardıma ihtiyacım var.

Sorunumu kısaca anlatmam gerekirse: mail() fonksiyonunu kullanarak başarıyla e-mail yollayabiliyorum. Ancak yolladığım mailler ne olursa olsun hatalı gösteriliyor. Konu ve içerik kısmında bulunan Türkçe karakter hatalı gösteriliyor. Headers içinde content-type tanımlamayı da denedim ancak başarısız oldum.

Aramadığım yer kalmadı. Mailin düzgün görüntülenmesi için ne yapabilirim? Lütfen yardım edin...