arkadaşlar ben swishmax de bir 3 resimli bi banner yapiyorum fakat kaydedince .swi olarak kaydediyo export deyip swf olarak kaydedincede renkler gidiyo renksiz olarak cikiyo swi dosyasını nasi çaliştirabilirim yada swf ye renk leri gitmeden nasi dönüştürebilirim

bilen varsa lütfen yardim ...