Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar ben swishmax de bir 3 resimli bi banner yapiyorum fakat kaydedince .swi olarak kaydediyo export deyip swf olarak kaydedincede renkler gidiyo renksiz olarak cikiyo swi dosyasını nasi çaliştirabilirim yada swf ye renk leri gitmeden nasi dönüştürebilirim
bilen varsa lütfen yardim ...