zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
firefox zaten engelliyor js nin çalışmasını
bu arada buraya bu linki yazan arkadaş kötü niyetli olabilir
evet bi de orası var.
İe kullananlar bi daha düşünün