Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yurtdışı demişsin cevaplanması zor bir soru olmuş. örnek teşkil etmesi için:
1)Türkiye'de siteyi görmeden pos vermezler
2)Türkiye'de e-ticaret sitesi olman lazım yada bankanın yüksek yerlerinde tanıdıklarının olması lazım
3)Türkiye'de olsaydın onun başına bir şey gelmezdi çünkü çok büyük ihtimalle (%97.65) vermezlerdi.
4)Türkiye'de kişilere değil kurumlara sana pos veriliyor. Yani şirket olman lazım.
Amerika'da bu işlerin çok daha kolay olduğunu duymuştum ama akrabanız hangi ülkede belirtmemişsiniz