Konu
Adsenseye bavurdum 1 hafta onay maili gelmedı tekrar basvurdum sorun olurmu bu ıkı kere basvurmak?
27-07-2008, 19:45:42
#9
kskleee38
cahveci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ehuehu sülalede adsensiz kalmadı
neyse konu dagılmasın
arkadasım bekleyeceksinki g4elcek google süründürmeden iş yaptırtmaz