Konu
Adsenseye bavurdum 1 hafta onay maili gelmedı tekrar basvurdum sorun olurmu bu ıkı kere basvurmak?
27-07-2008, 19:39:01
#7
kskleee38
hayırlısı olsun bekleyin gelecektir bi gün
bizde bekledik uykusuz bile kaldık beklemekten ama google amca fazlasıyla onayladı sülalem adsenseli oldu:P