Konu
Adsenseye bavurdum 1 hafta onay maili gelmedı tekrar basvurdum sorun olurmu bu ıkı kere basvurmak?
27-07-2008, 19:37:10
#6
impossible03
bende bekliyorum baya süredir. ayların sayısını unuttum
şimdilik yedek hesaplarla idare ediyoz