Konu
windowsda uzak masa üstü?
24-09-2006, 15:52:33
#10
Yuc3L
benim kullandıgım yontem;
Radmin - Remote Administrator - General Info: Speed, Security and Reliability, Easy to Use
http://www.radmin.com/download/radmin22.zip
cok sevdim
xp nin uzak masa üstü baglantısını kullanmıyorum artık
alternatif istersen düşünebilirsin.