benim kullandıgım yontem;
Radmin - Remote Administrator - General Info: Speed, Security and Reliability, Easy to Use
http://www.radmin.com/download/radmin22.zip

cok sevdim xp nin uzak masa üstü baglantısını kullanmıyorum artık alternatif istersen düşünebilirsin.