Konu
Adsenseye bavurdum 1 hafta onay maili gelmedı tekrar basvurdum sorun olurmu bu ıkı kere basvurmak?
27-07-2008, 14:45:18
#4
turksafa
Barann arkadaşıma katılıyorum;
Bekleyen Derviş Muradına Ermiş , Beklemektende Gebermiş :Pp