Konu
Adsenseye bavurdum 1 hafta onay maili gelmedı tekrar basvurdum sorun olurmu bu ıkı kere basvurmak?
27-07-2008, 14:43:55
#3
aristotlee
Ben 5 Aydır Bekliyorum