abimde filleziLLa önerdi onuda kuracam..cuteyi kurdum yaması ile beraber 3 sene önce kullanıyordum ne olduysa ace ftp'ye geçmiştim illlah ettirdi artık oda.. öneride bulunanlara teşekkür ederim.