forumbeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki bu onarcadeye oyun eklerken lisans falan sorun oluyor mu ?
mesela bi oyun var lisanslılarda çalışır fln gibi
yok alakası yok hem oyunları kendi hostumdan çekiyorum swf dosyalarını lisanslı kullanan çok azdır zaten kırık benim kullandığım