uzatmaya gerek yok sizden gelecek yardım kalsın kardeş.zaten kimnse de emeğinizi ücretsiz açın burada paylaşın demedi.yaklaşım tarzınız çok abes dedim sadece...neden kimse eleştirilmezmiş ki.dünyada nefes alan her canlı yeri gelir eleştirilir hem adam bir konu açmışsa makul bir dilde anlatılır adamı döver gibi cevaplar verilmez bu forumda bu tarz olaylara çok rasladığım için artık yazma gereği gördüm.şunu anlayın artık bu forumda hiç bilmeyten de var profesyonel olan da.ona göre düşünüp cevap yazsanız fena olmayacak...!!!