Konu
ICQ (uin) satan var mı?
26-07-2008, 15:01:09
#10
Yigit
evet
dediğin gibi fiyatı biraz tuzlu :P bana 5 haneye gerek yok.. numara güzel olsun yeter..
6 hane olabilir ama