Yav backlinkleride çok iyiydi.Şikayet edilmese şuan rahat pr5 olurdu.Pr6 olma olasılığı bile vardı.Bana gıcık olan denyonun biri şikayet etmiş.

Google dan tekrar inceleme isteyebiliyomuyuz?