Merhaba arkadaşlar.
Bu sene öss de beklediğim performansı gösteremedim, ve istediğin bölümleri kazanabilicek puanım yok. iletişim tasarım ve grafik tasarım bölümlerine hazırlanmak içinde artık geç diye düşünüyorum. bilgisayar programlama düşünüyodum fakat oda,
https://www.r10.net/off-topic/203707-...ramciligi.html konusuna yazan arkadaşların verdikleri bilgiye göre okumanın pek faydası yokmuş. daha doğrusu, orda verdikleri eğitim ve bilgiye zaten yeterince sahibim diye düşünüyorum. dolayısıyla gelecek yıl için iletişim tasarımı ve grafiik tasarım bölümlerine hazırlanmaya karar verdim.
bu bölümlerden birinde okumuş olanlar bölüm, iş alanları vb konular hakkında bilgi verirse sevinirim.
not: grafik tasarım hakkında pek olmasada, web tasarım hakkındada az çok bilgim var.