echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır ümraniyenin neresi dicektim elimden kaçtı
sakin olun gençler o kadar salak değiliz . bende ümraniyede oturyorum senlerim orda geçti diye söledim

Carreforun ordayım ben