Eltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbulda
hayır ümraniyenin neresi dicektim elimden kaçtı

sakin olun gençler o kadar salak değiliz . bende ümraniyede oturyorum senlerim orda geçti diye söledim