Bu arada PR9 linkten bahsetmişsin; bu durum gerçekten doğruysa tebrik edilesi paylaşımcı bir adamsın ama dediğim gibi yukarıdaki mesajda belirttiğim konu senin bu "paylaşımcı"lığını da gölgede bırakıyor.