arkadaşlar şmdi delirmek üzereyim bir çıkıyorum google da bir çıkmıyorum msn den soruyorum 1 kişide varım 2 kişide yokum 5 kişide varım 1 kişide yokum :S sizde kontrol ediop yazarmısınız ?