"5.Adsense sözleşmesine ve etik kurallara aykırı bişey yapmayın."
Demişsin ama bir önceki konuda etik olmayan bir yolu insanlara tarif etmişsin. Adsense'den kazananlara yardımcı olacağını düşünmüşsün ama Adwords'e reklam verip "ekmeğini kazanmak isteyenler"i bir kenara atmışsın.
Senin bir dediğinle diğeri birbirini tutmuyor. Bir konuda yazdıkların ile ikinci konuda yazdıkların çok zıt.
Artık Adsense bazı tavsiyeleri vb. ürünleri Türkiye'den kaldırıyor, Google çeşitli yerlerden ülkemizi çıkarıyor. Kimler yüzünden biliyor musun? Maalesef senin gibiler yüzünden.
Yazık, yazık...