Konu
Neden Hep 31. Sıradayım?
23-09-2006, 00:53:10
#10
STI
expert adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet sen de 31'leri gördün şimdi msn'de.
Şükür kafayı yememişim ben.
İnşallah mantıklı bir neden ya da açıklama gelir forumdaki arkadaşlardan.
valla bende şaştım o mesajdan once hiç görmedim 31 de, msnde gördüm 31 i yada 3 ün 1 ini