facebookta amaçsız olarak her önüne geleni arkadaş seçmek,
hiç tanımadığı insanların msn adreslerini eklemek ve ondan sonra sen kimsin demek-bu soruya maruz kalmak,
ne iş yaptığımı anlamayan arkadaşlarımın amaçsız amaçsız ben senin yerinden olsam şu sitesi açardım,bu sitesi açsana, senin siten niye böyle, neden şu site gibi değil....gibi salak salak sorular sormaları ve bilmedikleri işe burunlarını sokup ben olsam daha iyisini yapardım demeleri,madem yaparsın yap da görelim az laf çok icraat !
kalitesiz internete çok para ödemek canımı sıkar,
bir dosya indirirken pcnin kapanması,voltajın düşmesi,
hiç ummadığım sitelerden trojan vb..kapmak,
beni çok kızdırır..