Arkadaslar yaklasık iki senedir çalışıyorum bu firma ile ilk baslarda bundan 8 ay önceydı sanırım msql sunucularını ayırdılar bütün db yedeklerım gitti.Yedeklerın ellerınde olmadıgını dediler.msql sunucularını ayırırken bir bilgilendırmede etmedıler mail veyahut baska yolla.Gecen gunde hizmet süremı uzatmayı düşündüğümü söyledım bir üst pakete gecerek.Neymıs mumkun değilmiş neden dedim bana diyorlar linux satıslarımız durdu.Yahu ben hizmet aldıysam sizden devamlılık diye birsey vardır diyorum bu yasal olarakta hetürlü hizmette böyle bir tüketicinin hakkı vardır diyorum bana diyorlar aksini demıyoruz zaten biz.Gelin windows makınadan devam edin.Yahu ben zaten sitem windows makınanızda calıssa ondan devam ederim diyorum bir hizmet alındıgında ortada kalıcaksak neden o seceneklere yıllık vs vs secenegı koydunuz.Madem haylen o hizmeti kullanmakta olan musterılerınız var o hizmeti tek kısı dahil kullansa o makınenizi onun için acık tutmak zorundasınız.Bu firmadan uzak durun arkadaslar.