gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mrb arkadaşlar. forumdaki bütün imzaları, avatarları sıfırlamak istiyorum. sorguyla yapabiliyorduk fakat bulamadım.
birde sitenin hiti yüksek sunucuyu kastırıyor diyelim. sunucuyu kastırmaması için neler yapabiliriz ?
İlkini kısmen biliyorum ama yanlış yönlendirmeyeyim.

İkincisi ise bazı eklentileri kurmamaya özen göster ;

Chat (Felaket kastırır, öldürür, beter eder)
Sonraki/Önceki Konu adları
X konusunu kimler okudu / okuyor
Her üyeye oto avatar
Üyelere çok fazla imza ve avatar sınırı vermek.

Bunlara dikkat.