ve ayrıca şunuda eklemek istiyorum.
bunları sorgulamamı istermisiniz diyor program sadece başka cıkış yok ya entera bascak orda adam ya basacak.
oraya bide cıkış için esc ye basın gibi bir ibare olsa oda güzel olur gibi düşünüyorum.
sadece bir düşünce