İlk sürüm sunucumda calışmamıştı. bu sürümü denedik sorunsuz calışıyor ve gerçekten başarılı bir yazılım. ve bir ekran görüntüsü



merak ettiğim birşey var neden isim stespit bu yazılımı netinternet yetkilileri yazmadımı?

saldiri gibi bir isim olamazmı