Eskiden kuran varsa
wget http://ni.net.tr/osman/stespit/uninstall.sh
sh uninstall.sh
şeklinde kaldırsın ve tekrar
wget http://ni.net.tr/osman/stespit/install.sh
sh install.sh
kursun..
Böylece çalışmayanlarda da çalışacaktır!
Hadi bakalım çalıştıranlar yazsınlar mutlaka