Eskiden kuran varsa

wget http://ni.net.tr/osman/stespit/uninstall.sh
sh uninstall.sh


şeklinde kaldırsın ve tekrar

wget http://ni.net.tr/osman/stespit/install.sh
sh install.sh


kursun..

Böylece çalışmayanlarda da çalışacaktır!

Hadi bakalım çalıştıranlar yazsınlar mutlaka