konu ile ilgili özel mesaj atılmış olup,
olumlu veya olumsuz geri dönerseniz sevinirim, iyi günler iyi çalışmalar.

not: yeniden mesaj atmamak için son yazdıgım başlık altına yazıyorum.. konu ile ilgili geri dönüş alan oldu mu acaba ?