oyuncul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artbookblog.com bende!sağol repini verdim...
Senden değil de Radmin'den gelen bir rep gördüm, acep senin verdiğin rep'ler Radmin üzerinden mi geliyor