PuSuLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iamilkay ın yaptıgı hıc bır scrıpt alınmaz cunkı adam gıbı calısmıyor sorunlu + warezde de bulunuyor neden warezde olan bır scrıpt ıcın o kadar para vereceksın
bende w arez de gördüm sanıyorum ama bu forumda bir üye hala biz yazdık diye inatlaşıyor. biz firmayız güven veririz diyor telefon numarasını ver ofisin diyorum fatura kesince faturanın altında yazıyor o zaman ararsınız diyor şimdi bu üyeyi şikaye etsem burda banlanır mı ?