arkadaşlar umarım kimse alınmaz yazılanları tek tek okudum. herkese hak veriyorum ama kendimden bir örnek vereyim size.
adam 100 ytl param var şuna benzer bişi yap dediği zaman direk söylerim yaparım ama destek vermem. basit şeylerde yardımcı olurum ama büyük destek istersen ücrete tabiidir vb şekilde karşıdakini uyarırım.
ayrıca bundan geçtim 100 ytl ile 100 ytl lik iş yapılır aynı işe 500 ytl veriyorsa bunu kabul ediyorsa 500 ytl lik iş yapılır. anlayan arkadaşlar anlamıştır tabii ki.
ayrıca amele kelimesine karşıyım. isteyen istediğini yapar basit bir örnek mydesign haber asp ile yapılmış ve arkadaşlar gerçekten güzel ir sistem ama adam bedava dağıtıyor bu onu enterese eder bizede helal olsun kardeşim biz yapmazdık bunu deriz. aynı işi bana yaptırsalar bedavayı bırak bir kaç yüzden bile yapmazdım yani ( ekonomik mesele ve piyasa meselesi ) yapanlarıda hiçbir zaman hor görmem tebrik ederim bravo derim helal olsun derim.
arkadaşın istediği işe gelince kimi 50 der kimi 500 der işine nasıl gelirse öyle yaptırır tabii ki. yapanında işine geliyorsa sorun yok demektir ama şuda varki piyasa düşmesinden doğal olarak bizde etkileniyoruz yani.
neyse canınızı sıktım kusura bakmayın. herkese kolay gelsin.