DHS,
Aslında haklısınız. İlk bir kaç mesajımdan sonra yazmamalıydım. Ancak üzerime ithamlar devam ettiği için kişisel olarak cevap vermek istedim. Bunu bireysel olarak yaptım aslında ancak başka bir nickle üye olmak yasak olduğu için, bu nick altından yazmak zorunda kaldım. Sercan Bey keşke hatalarını kabul edip düzeltme gereği duysa. Ancak malesef sürekli kendisini haklı gören bir kişiliği var. Buna rağmen söylediklerinizde haklısınız. Fazla gerildim sanırım

Ekinnetworks, senden başka herkes söylemek istediğimi anladı. Daha fazla cevap vermeyecem yoksa konu kişisel tartışmaya dönüşecek. İyi geceler