Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolandırmak dediğiniz şey illa parayı alıp kaçmak mı oluyor? Giriş sayfasında verilen bilgiler teknik olarak mümkün olmayan bilgiler. Bunu burdaki herkez dile getirdi. Eğer biz bunları dile getirmeseydik ve biri bu sunucuyu alsaydı. Daha sonra mağduriyetini kim giderecekti? 1Gbit port var ama bu ethernet portu deniyor. Bu port ne işe yarıyor o zaman? 4000GB trafik, 1000mbit port derseniz eğer, insanlar bunu kullanılabilir kapasite olarak görür. Bu bilgileri anlayamıyorsanız eğer, o zaman tartışmamız zaten anlamsız.
Bu iş doğru da olsa yalan da olsa yürüyor bi türlü.Eğer Sanet'i tek kalemde silmek istiyorsanız satışının önüne geçmek değil kendi potansiyelinizle piyasanın tek alternatifi olup Sanet'i geri planda bırakabılırsınız. Burada yapılan çabalar , yok etme planları vs. Türk ticaretine , Türk esnaflığına yakışmaz.