Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne demek kendi meselesi? Arkadaşım şaka mı yapıyorsun? Burda bu işten ekmek yiyen bir sürü insan var. Biri çıkıp saçma sapan bilgilerle insanları kandıraca, bende susacam? Bu size mantıklı geliyor mu? Eğer ben bu işi yapmıyor olsaydım da aynı eleştiriyi getirirdim. Dürüst ticaret yapın, herkez alkışlasın. Burda yazı yazan arkadaşların çoğu işini layığıyla yapıyor. İşini hakkıyla yapan herkezi, rakibim olsa dahi alkışlarım. Bilişim sektörü büyük bir sektör. Kimse tek başına tüm piyasayı yönetemez. Bu sektördeki insanlar ne kadar başarılı olursa, sektör de o kadar büyür. Malesef Sanet gibi firmalar yüzünden insanlar bizle çalışmaktan korkuyor. Bu forumda bu tür başlıklar açıldığı sürece, ben eleştirmeye devam edecem.
Nesi var ? Kimi dolandırmış ? Kanıtınız var mı dolandığına dair ? . Nereden biliyorsun dürüst iş yapmadığını . Gösterin bana bir dolandırıcılığını yada para mı aldı diyen müşterisini gelin birlikte foruma konu açalım.