Şahsen öyle bir dcnin olup olmadığına takılmış olsam, hiç polemik yaratmadan kahramanmaraştan kalkar, sakaryaya gider, gerekirse birkaç gece de kalır gezer gelirim İnanmadığım şeyi fotoğraflarını da görsem inanmam. Gözlerim görmeden de inanmam herşeye


Hayırlı işler, bol kazançlar.